Bouwunie lanceert De Warmste Aannemer

Herasdoek op werven steunt ontwikkelingsorganisatie Trias

In de week van 18 tot en met 24 december strijkt Studio Brussel neer in Kortrijk voor ‘De Warmste Week’, een week waar iedereen zijn of haar warm hart toont voor duizenden goede doelen. Ook Bouwunie organiseert dit jaar een actie: De Warmste Aannemer.
“Speciaal voor ‘De Warmste Week’ ontwierpen we een herasdoek voor op de werven van onze aannemers”, zegt gedelegeerd bestuurder Jean-Pierre Waeytens. “De opbrengst van de actie gaat naar Trias, een ontwikkelingsorganisatie die ondernemers in het buitenland ondersteunt met de groei en ontwikkeling van hun bedrijf.”
Aannemers kunnen de herasdoeken gemakkelijk online bestellen en ophangen op hun werven. De kostprijs per stuk is 75 euro excl. btw. Bovenop de opbrengst zal Bouwunie nog een extra bijdrage storten. De totale opbrengst van de actie zal bekend worden gemaakt tijdens ‘De Warmste Week’.

Wat heb je nodig

Krijg GRATIS toegang tot het artikel
of
Proef ons gratis!Word één maand gratis premium partner en ontdek alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
  • checkwekelijkse newsletter met nieuws uit uw vakbranche
  • checkdigitale toegang tot 35 vakbladen en financiële sectoroverzichten
  • checkuw bedrijfsnieuws op een selectie van vakwebsites
  • checkmaximale zichtbaarheid voor uw bedrijf
Heeft u al een abonnement? 
Print Magazine

Recente Editie
05 december 2025

Nu lezen

Ontdek de nieuwste editie van ons magazine, boordevol inspirerende artikelen, diepgaande inzichten en prachtige visuals. Laat je meenemen op een reis door de meest actuele onderwerpen en verhalen die je niet wilt missen.

In dit magazine