- 20 februari 2020
- | 3 min. leestijd
- | Bron: Mobility Business Solutions
Nieuw productoffensief voor lichte bedrijfswagen
Toyota komt met een ambitieus groeiplan voor zijn bedrijfsonderdeel lichte bedrijfswagens (LCV). Dit doel wordt ondersteund door een versterkt aanbod van LCV-modellen en een nieuw merk, Toyota Professional. Toyota is m.a.w. een echte businesspartner geworden met een LCV-gamma van drie stevige producten (Proace, Proace Verso en Hilux) plus de nieuwe Proace City die gelanceerd wordt in maart 2020 maar reeds in avant-première te bewonderen zal zijn op de Brussels Motor Show.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.