- wekelijkse newsletter met nieuws uit uw vakbranche
- digitale toegang tot 35 vakbladen en financiële sectoroverzichten
- uw bedrijfsnieuws op een selectie van vakwebsites
- maximale zichtbaarheid voor uw bedrijf
WAT IS LIGHT AS A SERVICE?
In de snel evoluerende wereld van technologie en design ondergaan zelfs de meest alledaagse objecten een transformatie. Vroeger beschouwd als louter functionele noodzaak, zijn stopcontacten en schakelaars vandaag uitgegroeid tot woningaccessoires met geavanceerde functies, versneld installatiegemak en extra veilige opties. Daarnaast vormt hedendaagse schakelmateriaal ook een belangrijk element in het interieur, waardoor esthetiek steeds belangrijker wordt. Net als duurzaamheid trouwens.
Klanten die hun verlichtingsinstallatie aan de nieuwste normen en mogelijkheden willen aanpassen, worden voor die relighting vaak geconfronteerd met hoge kosten. Nieuwe armaturen, nieuwe bekabeling en eventueel zelfs structurele aanpassingen … het telt allemaal snel op. Dat, terwijl er wellicht snel weer nieuwere - en betere - technieken beschikbaar zijn. Om klanten te overtuigen om hun installatie binnen deze context toch te vernieuwen, bieden sommige verlichtingsfabrikanten vandaag de mogelijkheid om licht als een service aan te kopen. Wat betekent dat precies en welke rol kunt u als installateur erin spelen?
Ontdek de nieuwste editie van ons magazine, boordevol inspirerende artikelen, diepgaande inzichten en prachtige visuals. Laat je meenemen op een reis door de meest actuele onderwerpen en verhalen die je niet wilt missen.